Ni tittar in hos en förvirrad mamma i sina bästa år!!

Så känner jag mig många gånger, förvirrad men vill väl o rör i många grytor.
Vill var en god mor, sambo o ändå hinna med mig själv.
Älskar livet men det har varit o är tungt av o till.
Så det är min vardag ni får följa....kul ibland o upp o ner ibland.




border="0" alt="räknare" />


besöksräknare

fredag 6 april 2012

Glad påsk med hälrig ledighet =)

Har återvänt från Blåkulla, en trevlig plats att få träffa lite jämlikar =)

påskkärring

Så skönt med ledighet och lite mer tid för David =).

Igår var det en trött idag, skulle egentligen varit ledig men hade så mycket oskrivet på jobbet, så jag valde att jobba och skriva klart. Var dock trött, eftersom maken fick göra en utryckning igen inatt för ena dottern, vilket störde vår sömn rejält. Så jag var rätt mossig och på dåligt humör på jobbet. Sov middag sen och somnade tidigt, vilket betyder att jag vaknade tidigt nu också. Det konstiga som jag upptäckte är att vi har alla TVkanaler som bara brukar ha kanal 1,2,4 och 6. Förstår ej detta.

Sitter är med Mysan, Inas söta lilla magra kattunge. Hon är så nyfiken och en liten tuff kisse. Som sov med mig igår =)

Vi har och har haft ett fantastikt väder senaste tiden, kyliga nätter med soliga dagar, kan komma lite snöflingor eller hagel som igår, men sen tittar solen fram igen. Ett riktigt aprilväder. Gissa om jag längtar till fjällen?! Är ju van att vara där på påskarna och inte i stan, känns lite märkligt!!

Idag ska vi grilla på dagen hos Piller, sedan blir det middag där. Ungdomarna ska vara med innan de sen drar vidare. Jag är dock körklar, ifall vi måste rycka ut. Varit en del på sistone med ena dottern.
Makens son kommer ikväll, gissa om han är efterlängtad. Det var länge sen han var här.

Men först ska huset dammsugas, tända ljus på sönernas pappas grav, påskpynta lite innan vi åker iväg. En promenad med Douglas, sötnosen ska det väl också bli.

Ska nu hoppa i säng, för maken har lovat mig frukost på säng, så det är bäst att jag väcker honom =).

Inga kommentarer: