Ni tittar in hos en förvirrad mamma i sina bästa år!!

Så känner jag mig många gånger, förvirrad men vill väl o rör i många grytor.
Vill var en god mor, sambo o ändå hinna med mig själv.
Älskar livet men det har varit o är tungt av o till.
Så det är min vardag ni får följa....kul ibland o upp o ner ibland.




border="0" alt="räknare" />


besöksräknare

onsdag 28 mars 2012

Springa om varandra

I veckan så lär jag och maken i alla fall inte bli less varandra.
Måndag kväll var han i Skellefteå, och sedan på hockey med kunder. Tisdag styrde han kosan mot Lycksele och Umeå. kommer hem imorgon kväll. Då åker jag till Luleå och ska gå på teater med arbetskollegor och se " Grabben i graven bredvid". Så på fredag får vi kanske träffas ;)
Ja,så ser våra veckor ut ibland men då får man väl vara nykär i stället ;)

Yngste sonen har nu landat i Munksund i söndagskväll. Det var känslosamt när han kom ned för rulltrappan på Kallax och en härlig känsla spred sig inom mig.
Sedan har jag väl inte sett till honom så mycket, han har fullt sjå att träffa alla vänner men jag förstår att jag inte är prio 1 längre. Men det är i alla fall underbart att ha honom hemma, lika go och mysig som vanligt.

Det töar för fullt ute, och jag inser att skotersäsongen är nog över för denna vårvinter. Känns vemodigt men ändå förväntansfullt, för nu kommer vår och sommar.

Nä, ska nu hämta yngsta dottern, innan man hoppar i säng.

Ha en härlig helg, snart är den här.

Förresten, nu är resan bokad till Malta. Den 27 maj åker vi och kommer hem den 3 juni. Då får jag krama på båda sönerna. Vi som åker är jag, maken, mina föräldrar och föräldrar till min sons kompis som också bor där. Vi får nog en rolig vecka =)

Inga kommentarer: