Ni tittar in hos en förvirrad mamma i sina bästa år!!

Så känner jag mig många gånger, förvirrad men vill väl o rör i många grytor.
Vill var en god mor, sambo o ändå hinna med mig själv.
Älskar livet men det har varit o är tungt av o till.
Så det är min vardag ni får följa....kul ibland o upp o ner ibland.




border="0" alt="räknare" />


besöksräknare

fredag 6 april 2012

Äntligen 18 år!!

Vår yngsta dotter har nu äntligen fyllt 18 år. Så efterlängtad denna dag har varit. Hon håller på med körkortet för fullt, så nu är det inte långt borta innan hon tar bilen och drar iväg =)
Kvällen firade hon med vänner här samt att hon gick ut på krogen Kalles, efter tolvslaget =)

Hon och en kompis hade gjort en så god hallon/lakrits tårta, som en enda god karamell. Faktiskt en av de godaste tårtor jag ätit.

Hennes äldre bror, min yngste son, verkar fundera hur det där ska gå =)

Hon fick så vackra rosa tulpaner av sin farmor, som hon placerade i samma vas som mina gula med rosa i. Blev hur fint som helst =)

Min mor och far uppvaktade henne redan i måndags, eftersom de for till fjälls i tisdags. Sedan har nog mer uppvaktning kvar =)

Ha det så gott i framtiden, goa dotter. Kramar!!

Inga kommentarer: