Ni tittar in hos en förvirrad mamma i sina bästa år!!

Så känner jag mig många gånger, förvirrad men vill väl o rör i många grytor.
Vill var en god mor, sambo o ändå hinna med mig själv.
Älskar livet men det har varit o är tungt av o till.
Så det är min vardag ni får följa....kul ibland o upp o ner ibland.




border="0" alt="räknare" />


besöksräknare

lördag 21 april 2012

Blöt väder och fest



Snygga 50-åringar






Ikväll blir det nog en rolig fest, två av mina vänner, tvillingar,  fyller 50 år. Två mycket goa och trevliga tjejer. Dessutom har det ett mysigt café i Småstaden, Röda Lyktan.Ser fram emot kvällen =)


Här är det grått och trist ute, det är snöblandat regn, man blir hur blöt som helst. Då är det inte konstigt att man längtar bort till värmen och de mysiga kvällarna.
Har som tur är två resor att se fram emot. I slutet av maj åker vi ju till Malta och hälsar på sönerna. Längtar verkligen.

Sedan kommer sommaren och semester, vilket jag ser fram emot. Förra sommaren var tung här hemma, så det ska bli skönt att få njuta av sommaren i sin helhet.
Efter sommaren åker vi med våra bästgrannar till Kreta igen. Även denna gång till Platanias, i slutet av september. Maken var helt slut mentalt på vår förra resa, och hade dessutom feber, så jag tror att han kommer att njuta desto mer denna gång. Men det var en välbehövlig paus för honom förra året.

Så jag måste säga, att detta år känns lugnare om än det naturligtvis alltid finns något att jobba vidare med i familjen. Men man får ta saker o ting som det kommer.

Ikväll kommer min älskling hem. Han har  haft kickoff jobbet. Hinner ju dock bara krama på honom en stund, innan jag åker på fest. Han blir vår chaufför ikväll =)

Ska nu fara och hämta stallkatten Gustav, kanske han vill vara hemma nån dag i detta blöta väder.

Känner mig riktigt harmonisk, nöjd och glad =) Ha en skön helg alla!!



1 kommentar:

Vera.m.fl sa...

Oj så härligt med inplanerade resor, då har ni något att se fram emot :)
Hoppas ni hade en toppenkväll igår och att du och maken hittar tid för varandra i en hektisk vardag!
Kram