Ni tittar in hos en förvirrad mamma i sina bästa år!!

Så känner jag mig många gånger, förvirrad men vill väl o rör i många grytor.
Vill var en god mor, sambo o ändå hinna med mig själv.
Älskar livet men det har varit o är tungt av o till.
Så det är min vardag ni får följa....kul ibland o upp o ner ibland.




border="0" alt="räknare" />


besöksräknare

torsdag 19 april 2012

Trött vecka

 Jaha, då har yngste sonen åkt tillbaka till Malta, det var så härligt att ha honom hemma. Men det var lite spännande för honom att komma ned. För numera hyr 6 killar hus där nere. Ett stort hus med pool.
Han fick rummet med balkong, ovanför poolen, så han var nöjd.
Det har nog varit intensiva veckor för honom här hemma, många kompisar, syskon, fd flickvän som han umgåtts med dygnet runt. 
Nu har jag nedräkning till vi åker ned till sönerna =)

Varje morgon blir det ju promenad med snygghunden Douglas. En bra start på dagen, man piggar på sig och det behövs. Jag har varit så trött denna vecka. Somnat två kvällar i soffan av tre.
Igår följde  maken och yngsta dottern mig som smakråd. Jag behövde en ny klänning. Vi gick på I like, och jag hittade en så snygg klänning där, blev så nöjd och dessutom behövde jag inte största storleken hahahaha.
Ska ju på 50-års fest på lördag med bäst grannen =) Maken är chaufför, han avstod från fest. För han åker på kick off med jobbet på fredag och kommer hem lördag, så han kände att det fick räcka.

Nä, dags att fixa till sig, ny arbetsdag väntar.

Inga kommentarer: