Ni tittar in hos en förvirrad mamma i sina bästa år!!

Så känner jag mig många gånger, förvirrad men vill väl o rör i många grytor.
Vill var en god mor, sambo o ändå hinna med mig själv.
Älskar livet men det har varit o är tungt av o till.
Så det är min vardag ni får följa....kul ibland o upp o ner ibland.




border="0" alt="räknare" />


besöksräknare

fredag 13 april 2012

Fort gick det...

Maken och god vän vid eldstaden

Då var påsken och påsklovet över. Tre veckor med yngste sonen har nu gått mot sitt slut, han åker mot Malta imorgon. Tänk vad dagarna har gått fort. Det har varit tre intensiva veckor, ffa för honom. Han har träffat sina kompisar,så jag har väl inte sett honom värst mycket ;) Men han har funnits här.
Långfredagen kom makens son. Den dagen firade vi ju hos en god vän, började med lunch ute.

Ungdomar och god vänner runt eldstaden, där vi grillade korv och rimmad bogfläsk =)

Äldsta dottern njuter i solen.

Det var en härlig dag. Värden rökte även fläsk i röken i bakgrunden. Blev hur gott som helst. Här är jag och grannen våran.

Lite påskris fick vi också upp. Mor o far hade fixat riset =)

På söndagen, så gick vi upp till några vänner ovanför oss, till deras Bodega. Där blev det stekt palt och sidfläsk.

Vi har ju verkligen haft kanonväder, och det är så härligt att få sitta ute och laga mat med goda vänner.

På kvällen for vi till sones kompis och hans familj, med alla ungdomar. Där var vi 12 personer som åt tacos och vi fick en riktigt trevlig kväll. Så skönt då man kan sitta ute på inglasningarna igen.

Själv tog jag ledigt igår och idag för att få lite kvalitetstid med sonen. Igår följde jag sonen som behövde köpa in lite kläder, inför resan tillbaka till Malta. Han gillar inte att gå i affärer men jag myste som fick rå om honom en stund. Maken firade dottern som fyllt 18 år igen med hennes familj. Så jag och yngste sonen passade på att hälsa på småkusinerna. De blev så glada att få se honom. Sedan for vi på Pentryt o inhandlade lite kinamat, som vi åt hos en vän L, hon blev så glad att få se han. Hon har alltid ställt upp för mina söner.

Idag steg jag upp kl 8, gick en prommis med söt Douglas i det härliga soliga vädret. Tog ett kort på honom när vi kom hem, han är så snygg våran kooiker hund.
Passade på att dammsuga när jag kom hem, så nu är det också gjort.

Makens son har åkt hem igen. Så nu minskar familjen igen. Imorgon åker min son...som tur är ska vi ju snart dit =) Då får jag krama på dom båda två.

Tvättar för fullt, så att sonen får med sig rena kläder. Nä, ska nu slöa en stund, sedan ska jag väcka sonen, som lanat hos en kompis.
Ha en skön helg alla!!

Inga kommentarer: