Ni tittar in hos en förvirrad mamma i sina bästa år!!

Så känner jag mig många gånger, förvirrad men vill väl o rör i många grytor.
Vill var en god mor, sambo o ändå hinna med mig själv.
Älskar livet men det har varit o är tungt av o till.
Så det är min vardag ni får följa....kul ibland o upp o ner ibland.




border="0" alt="räknare" />


besöksräknare

söndag 9 oktober 2011

Varit gifta i två år

Jag sitter uppe för att jag vaknade av hostan, har nu tagit en ipren för halsen och te för hostan. Kände då att jag längtade efter maken och kom att tänka på att vi nu varit gifta i 2 år. Känner en enorm kärlek till denna man. Dessutom är han en underbar pappa och bonuspappa,

Vi gifte oss 090919, i den vackra Öjeby kyrkan. Här trär han på ringen, ett betydelsefullt minne för livet.

Här är vi då gifta, fru och man, makar. Ett underbar känsla.

Brudbuketten var underbar, gick i höstens färger, både med blommor och med nypon. Min vackra ring ligger där i mitten.
Känner en enorm tillit att vi ska leva med varandra länge, hålla ihop familjen och att vi ska fortsätta njuta av varandras kärlek. Det gör det lättare då det blir svårigheter och motgångar i vår dagliga liv.

Här har vi våra underbara och vackra barn. Vi känner oss verkligen rika. De är och börjar bli vuxna men de förblir våra barn, och finns djupt i våra hjärtan. Tänk vad vi upplever och ska få uppleva mycket med dom. Känns otroligt spännande att få följa dom i livet. Älskar min familj.


Efter vigseln, var bröllopet på Furu Borg, en gammal och vacker lokal. Det var så vackert dukat, i hösten färger.
Ja, detta är ett minne för livet, som följer med en i livets glädjeämnen och svårigheter. Som gör att jag känner stort hopp för framtiden, som ligger som ett oskrivet blad framför oss.

Ska nu göra nytt försök att sova, ska ta hostmedicin.
Snart kommer maken och yngsta dottern hem, längtar efter dom, fast jag har haft det bra i helgen.

1 kommentar:

Vera.m.fl sa...

Vilka vackra bilder från er stora dag! Ni ser verkligen så där kära ut som bara brudpar kan göra :)
Fina ungar har ni oxå, det är en rikedom i sig (även om man med handen på hjärtat vill sälja dom till högstbjudande ibland ;-))
Sen måste jag vara få säga en sak som är sann men som sällan nämns här- kanske på grund av att det är din blogg men-...... DU är en fin människa som man trivs med så det är inte så konstigt att du har din goa familj och dina vänner omkring dig :) Kom ihåg det när livets dalar smyger in mellan varven!
Kram