Ni tittar in hos en förvirrad mamma i sina bästa år!!

Så känner jag mig många gånger, förvirrad men vill väl o rör i många grytor.
Vill var en god mor, sambo o ändå hinna med mig själv.
Älskar livet men det har varit o är tungt av o till.
Så det är min vardag ni får följa....kul ibland o upp o ner ibland.




border="0" alt="räknare" />


besöksräknare

onsdag 5 oktober 2011

Mina söner

Gissa om jag är glad idag. De har ringt och berättat att båda har fått jobb och börjar jobba på måndag. Även deras kompis får nog också jobb där.
De har också ordnat en lägenhet där i Sliema, Malta, och flyttar in redan imorgon =) Känner mig så stolt över dom. Mamma hjärtat svämmar nästan över. Ville bara hoppa omkring i köket av lycka.
Kommer att sova gott i natt.

För övrigt så är det en lugnare tempo denna vecka, känns skönt. Jag och yngsta bonusdottern har varit på Zumba i måndags, känns i min kropp. Igår var jag och äldsta bonusdottern och tittade på lite grejor hon skulle få av en kompis. Det blev en mikrovågsugn, hyllor, CDställ och en byrå. Perfekt.
Mor och far har kommit hem från fjällen, var förbi dom en snabbis.

På fredag åker maken och yngsta bonusdottern till Köpenhamn på en weekend. Så jag blir helt själv i huset, ganska skönt ska det bli att få rå om sig själv.
Ska dock på junta träff på fredag =) Äta god mat, dricka gott och spela spel. Blir säkert en hur rolig kväll som helst.

Har varit på kurs på universitetet i Luleå idag. Det var föreläsning i Kognitiv beteende terapi på fm, alltid intressant. Har gått kurser förut. Det har man ju nytta av i sin egen hemmiljö också.
Sedan är jag med i ett forskningsprojekt för rehabilitering av smärta och nedstämdhet, och fick lära oss ett data program som våra patienter ska jobba med. (ja, dom som blir lottade till det förstås)

Ha en fortsatt bra vecka. Kram

Inga kommentarer: