Ni tittar in hos en förvirrad mamma i sina bästa år!!

Så känner jag mig många gånger, förvirrad men vill väl o rör i många grytor.
Vill var en god mor, sambo o ändå hinna med mig själv.
Älskar livet men det har varit o är tungt av o till.
Så det är min vardag ni får följa....kul ibland o upp o ner ibland.




border="0" alt="räknare" />


besöksräknare

söndag 9 oktober 2011

Fem frågor


fem frågor.

1. När ingen ser/hör mig så brukar jag...
Bara ta det lugnt, oftast med en god bok i min hand.

2. Jag går aldrig hemifrån utan...
Min mobil, eftersom jag har en stor familj och jag vill kunna bli nådd, på gott och ont.

3. Min blogg heter som den gör för att...
Jag har varit med om mycket i mitt liv och vet vikten av att leva i nuet, precis här.


4. Vågade jag så skulle jag...
Starta eget företag av något slag.

5. Om tio år kommer jag...
Kanske jag har eget företag =) Kanske jag har fått mitt första barnbarn. Att vara lika förälskad i min man.

Denna lista snodde jag från mammapappabarn. -. Nu får ni själva svara på dessa frågor om ni har lust =)

Idag har det varit en riktig höstdag, strålande sol men kylig, bara 4 plusgrader. Jag och bästgrannen har varit och blivit sminkade och fotograferade, men vi tyckte att det var för dyra. Så vi köpte ingen bild. Vi kom på att det där kan vi göra själva, nere vid piteälva =)
Eftersom jag är så förkyld, så köpte jag bara en pizza på vägen hem och la mig sen att sova, ett par timmar, så skönt.
Har pratat med maken ett par gånger idag. De har det så bra och har hunnit så mycket.
Fick sms från sönerna igår, och de har det också bra. De trivs jättebra i lägenheten. Imorgon börjar de jobba, där på Malta =) Känner stolheten. Detta har de ordnat alldeles själva.
Äldsta bonusdottern har bott i sin lägenhet i helgen, och har varit ut med kompisar både fredag och lördag. Hon hade tappat sin mobil men hittade den i bilen. Skönt.

Sammanfattning av min återhämtningshelg:
Ljuvlig, varit så skönt att få rå sig själv. Lite trist dock att jag blev förkyld, men det var ju bra för dom andra, så slapp dom vara i det. Ska nu njuta av min sista "fria" kväll för mig själv =).

Inga kommentarer: