Ni tittar in hos en förvirrad mamma i sina bästa år!!

Så känner jag mig många gånger, förvirrad men vill väl o rör i många grytor.
Vill var en god mor, sambo o ändå hinna med mig själv.
Älskar livet men det har varit o är tungt av o till.
Så det är min vardag ni får följa....kul ibland o upp o ner ibland.




border="0" alt="räknare" />


besöksräknare

söndag 2 oktober 2011

Vår bröllopsdag på Kreta 110919

Nu har vi varit gifta i två år, och jag känner mig lika förälskad som tidigare. Denna gången inföll dagen när vi var på Kreta,

Dessa två år har gått så otroligt fort, känns som att tiden nästan går för fort. Men vi trivs så tillsammans, vi har en stor familj och det har varit händelserika år, så det är väl så att tiden rinner iväg.
Men tillsammans är vi ett bra team =)

Jag och min älskade make.

På kvällen firade vi vår dag med en god middag och fina vänner, på restaurangen Mylos.

Det var underbart god mat där, fin miljö. En riktig perfekt bröllopsmiddag.

Efterrätten var fantastisk, en hel skål med färska frukter. Detaljen med den lilla elden var pricken över iet,
Tack för dom här två åren älskling! (Även för alla våra år tillsammans)

Inga kommentarer: