Ni tittar in hos en förvirrad mamma i sina bästa år!!

Så känner jag mig många gånger, förvirrad men vill väl o rör i många grytor.
Vill var en god mor, sambo o ändå hinna med mig själv.
Älskar livet men det har varit o är tungt av o till.
Så det är min vardag ni får följa....kul ibland o upp o ner ibland.




border="0" alt="räknare" />


besöksräknare

lördag 28 maj 2011

Min älskade son 19 år

Har svårt att förstå att det gått 19 år sedan min älskade goa yngste son föddes. Han har vuxit upp till en underbar man, en man som tagit stort ansvar genom livet av olika anledningar.
En kille som törs vara go, är snäll och är social.
Tyvärr kan jag inte krama på honom idag, för han är i Umeå på brännbollshelgen med sin store bror.

Själv åker jag till:

LONDON

Så jag får inte krama på min yngste son förrän på tisdagkväll, men då ska han få desto fler =)

Det blev i alla fall London för mig, och mitt junta gäng. Det har varit fram och tillbaka bla pga askan om jag skulle åka eller ej. Men nu bär det iväg och det ska bli både roligt och skönt. Nya miljöer och intryck brukar göra gott på mig.

Här hemma är det blött, regnet hänger kvar på grästopparna, så det har nog regnat hela natten.

Ska sätta på kaffe och väcka min man. Vill ju krama på honom innan jag åker =)

Ha en skön helg alla! Var rädd om varandra! Kram

Inga kommentarer: