Ni tittar in hos en förvirrad mamma i sina bästa år!!

Så känner jag mig många gånger, förvirrad men vill väl o rör i många grytor.
Vill var en god mor, sambo o ändå hinna med mig själv.
Älskar livet men det har varit o är tungt av o till.
Så det är min vardag ni får följa....kul ibland o upp o ner ibland.




border="0" alt="räknare" />


besöksräknare

onsdag 4 maj 2011

Känner mig upprörd....

Var på min första mans grav med sönerna och tände ljus och marschaller. Han skulle ha fyllt 48 år idag.
Sedan for vi på ICA och handlade.
När vi åkte därifrån följde en vit bil efter oss, hela vägen hem och in på gården. Där tog de leg och min yngste son som körde fick blåsa. Sedan började de kolla upp min äldste son, tog leg och kollade honom på datorn. Jag blev så paff, att jag inte reagerade förrän efter åt. Mig brydde de sig inte om. Tänk om det var jag som var påtänd.
Nu känner jag mig förbannad. Visst ska poliserna bry sig om ungdomarna men de har ingen rätt att kräva leg om man inte är misstänkt för något. Vi bor inte i en diktaturstat där vi måste gå omkring med leg för att få röra oss ute.
Nä, detta blir en anmälan mot polisen. Så är får de inte uppföra sig. Skit, nu kommer jag inte att kunna somna, är för upprörd.

1 kommentar:

Vera.m.fl sa...

Jag förstår att du känner dig sur, upprörd och kränkt! Det skulle jag oxå ha gjort. Hoppas du får en vettig förklaring till deras beteende för man tycker det ska vara synnerligen goda skäl för ett sånt agerande!!
Önskar dig en fin dag! (och tack för din kommentar om förskola, alltid bra att höra andras idéer och erfarenheter!)
Kram