Ni tittar in hos en förvirrad mamma i sina bästa år!!

Så känner jag mig många gånger, förvirrad men vill väl o rör i många grytor.
Vill var en god mor, sambo o ändå hinna med mig själv.
Älskar livet men det har varit o är tungt av o till.
Så det är min vardag ni får följa....kul ibland o upp o ner ibland.




border="0" alt="räknare" />


besöksräknare

fredag 6 maj 2011

Stockholm

Sitter på ett soligt Arlanda och väntar på maken som fick ta ett senare flyg.
Vi ska ha en liten weekend på tu man hand. Känns så skönt att bara få rå om varandra ett par dagar.
Jag behöver ladda batterierna, och det behöver maken också. Jag har varit trött och smågrinig. Saker som hänt senaste tiden har rivit upp mycket i mig och jag har haft ångest för att jag inte gjort si eller så tidigare i livet men som inte går att ändra på. Vilket min kloke maken försöker säga till mig. Men jag har gått igenom så mycket de sista åren och saker och ting rivs upp så lätt.
Men jag försöker se framåt och leva i nuet, och göra dom rätta sakerna nu.
Till med chefen tycker att jag var lite grinig ;)

Fortsätter det soliga vädret så här, så får vi nog ljuvligt=) Men det får vi ändå, vi njuter av att få rå om varandra =) Älskar den mannen.
Imorgon ska vi strosa omkring, spela backgammon till någon god dryck och bara må väl.
Killarna får ta hand om huset och katterna.

Maken åker hem på söndag kväll medan jag stannar hos broder och hans familj en natt. Sedan åker jag in till city igen, ska på kurs måndag och tisdag.

Ha en skön helg alla!

Inga kommentarer: