Ni tittar in hos en förvirrad mamma i sina bästa år!!

Så känner jag mig många gånger, förvirrad men vill väl o rör i många grytor.
Vill var en god mor, sambo o ändå hinna med mig själv.
Älskar livet men det har varit o är tungt av o till.
Så det är min vardag ni får följa....kul ibland o upp o ner ibland.




border="0" alt="räknare" />


besöksräknare

måndag 23 maj 2011

Vulkanutbrott på Island igen...

Vulkanutbrott på Island (Foto: Flickr/Sverrir Thor)

Jaha, ja. Det känns som att resan till London på lördag är i fara. Men jag stannar ju hellre hemma, än att flyga i askmoln eller bli kvar i London.
Det är vår junta, 10 käcka tjejer, som hade tänkt på en weekend från lördag till tisdag. Att alla kunde följa med samtidigt är ju ett mindre mirakel. Så vi får väl se hur det går.
London finns ju kvar, och det finns så mycket annat i Livet som är Viktigt!

Inga kommentarer: