Ni tittar in hos en förvirrad mamma i sina bästa år!!

Så känner jag mig många gånger, förvirrad men vill väl o rör i många grytor.
Vill var en god mor, sambo o ändå hinna med mig själv.
Älskar livet men det har varit o är tungt av o till.
Så det är min vardag ni får följa....kul ibland o upp o ner ibland.




border="0" alt="räknare" />


besöksräknare

fredag 5 februari 2010

Härliga fredag!!


Jaha, då har vi lika mycket snö som ifjol, och än kan det komma mer.

Denna vecka har gått fort, igen, och det är så skönt med fredag kväll. Har ätit en underbart god middag, laxpytt. Ett favorit recept jag fått av min bästa vän från barndomstiden.
Bonus sonen har kommit i em, så min make är så glad :-) Saknar ju sina två barn i Timrå.
Snart ska jag gå en sväng till juntan, kommer bara att stanna en stund, för vi ska upp tidigt, kl 0700 imorgon för färd mot Jokkmokk och den 405:e vinter marknaden.
Bonusdottern är i Timrå hos moder.
Kvar i helgen hemma blir sönerna, en ska ut och köra skoter och den andra har halsfluss :-( Vi får hoppas att vi klarar oss. Yngste sonen är förkyld men ska ändå ut med skotern.

Idag har jag och mitt team på vårdcentralen blivit intervjuade av vår lokala tidning. Ryktet sprider sig, hur duktiga vi är på att jobba med smärtpatienter. Förra veckan var jag och föreläste om det på landstingshuset för länets arbetsterapeuter. Dessutom har vi fått inbjudan både till Dalarna och Västra Götaland att komma och föreläsa. Vi har ju redan varit i Härnösand för Västernorrland och i Stockholm. Jisses, vi börjar få rutin på detta :-)

Känner mig trött, så det blir en tidig kväll. Fortsätt och mys alla. Kram

Inga kommentarer: