Ni tittar in hos en förvirrad mamma i sina bästa år!!

Så känner jag mig många gånger, förvirrad men vill väl o rör i många grytor.
Vill var en god mor, sambo o ändå hinna med mig själv.
Älskar livet men det har varit o är tungt av o till.
Så det är min vardag ni får följa....kul ibland o upp o ner ibland.




border="0" alt="räknare" />


besöksräknare

fredag 26 februari 2010

Ledig fredag :-)


Oj, vad skönt det är att vara ledig och inte sjuk. Kan göra vad man vill. Veckan på jobbet har varit hektisk, blir så när man varit sjuk.
Kallt ut men ändå några grader varmare, det är -15 gr.
Har gjort lite nytta här hemma. Förberett middagen, dammsugit, tvätta och sorterat yllesockar.
Det gillade Gustav, vår röda katt. Han la sig i högen och mådde så gott. Ja, då fick ju sockarna ligga kvar ett tag. Inte vill man ju störa en sån sötnos :-)

Ska på stan och fixa en present till bror som fyllt år. Han kommer på söndag med barnen. De ska vara i Årrenjarka med mor och far på sportlovet. Barnen vill åka skoter, de är ju annars en utförsåkande familj. Svägerskan stannar kvar i Täby och arbetar. Kan ju vara skönt att få en vecka för sig själv.

I helgen är inte mycket planerat, eftersom jag varit så duktig, så kan vi nog mysa mest hela helgen, mmm härligt.

Inga kommentarer: