Ni tittar in hos en förvirrad mamma i sina bästa år!!

Så känner jag mig många gånger, förvirrad men vill väl o rör i många grytor.
Vill var en god mor, sambo o ändå hinna med mig själv.
Älskar livet men det har varit o är tungt av o till.
Så det är min vardag ni får följa....kul ibland o upp o ner ibland.




border="0" alt="räknare" />


besöksräknare

lördag 13 februari 2010

Skoter äventyr

Vilken härlig lördag, helt underbart.
Men det blev en svettig dag. Vi fastnade i flödvattnet med skoter och pulka, trodde aldrig vi skulle komma lös. Hatar flödvatten. Vi var ett helt gäng, jag, maken, bonusdotter med kille, plus flera skotrar till och alla fastnade mer eller mindre. Som tur kom en hjälte och lyckades dra loss oss :-) Och till slut blev det korvgrillning på Hällskär :-)

Ikväll ska vi på middag hos Per Ronny och Ulla, det ska bli mysigt.

Veckan gick undan som vanligt. Vi har hunnit ha lite magsjuka, bonusdottern blev sjuk måndagnatt. Men vi andra klarade oss :-) Som tur var, jag hatar magsjuka.

Varit på födelsekalas, både torsdag och fredag, puh.

Nä, ska hoppa i duschen, känns verkligen välförtjänt.

Hoppas vi får lika fint väder imorgon, sol och -2 gr.

Inga kommentarer: