Ni tittar in hos en förvirrad mamma i sina bästa år!!

Så känner jag mig många gånger, förvirrad men vill väl o rör i många grytor.
Vill var en god mor, sambo o ändå hinna med mig själv.
Älskar livet men det har varit o är tungt av o till.
Så det är min vardag ni får följa....kul ibland o upp o ner ibland.




border="0" alt="räknare" />


besöksräknare

lördag 10 oktober 2009

Strålande lördag morgon

Vaknade tidigt, trots att jag somnade sent igår. Men då är det skönt att sitta upp själv vid datorn coch surfa runt.
Detta är en bild från vår balkong på Rhodos, vi hade kanonläge. Ska skriva mer om bröllop och semester men har inte riktigt ork ännu.

Veckorna sedan vi kom hem från Rhodos har varit hektiska, full rulle och jag har varit så trött. Tror nog att det beror på all planering inför bröllopet.

Igår var vi ut, bara jag och maken, en kort sväng, vi for kl 8 och var hemma igen kl 1000. Snabb fredagkväll på stan, vi hann både på Kalles och 1906. Alldeles lagomt och sedan hem och mysa.

Idag ska vi på vigsel kl 1600 vid vackra Storforsen. Ett par vänner som äntligen slår till :-). Vi har väntat länge.

Sedan är det middag på Valdino, blir bjuden av svärmor. Inte dumt!

Söndag är vikt för städning!!

Inga kommentarer: