Ni tittar in hos en förvirrad mamma i sina bästa år!!

Så känner jag mig många gånger, förvirrad men vill väl o rör i många grytor.
Vill var en god mor, sambo o ändå hinna med mig själv.
Älskar livet men det har varit o är tungt av o till.
Så det är min vardag ni får följa....kul ibland o upp o ner ibland.




border="0" alt="räknare" />


besöksräknare

tisdag 20 oktober 2009

Snart onsdag..

Veckorna springer iväg. Lika mycket att göra på jobbet, puh. Men jag ska inte klaga, jag har ett jobb och dessutom trivs jag.

Känns som att vintern närmar sig, snöflingor dalar ned ibland men får inte stanna kvar. Längtar efter lite snö, så att det blir ljusare.

Har idag varit på kalas, makens syster fyllde år. Alltid lika kul att träffa släkten. En charmig släkt har man fått.

Ungdomarna droppar in eftersom, de är ständigt på språng. Äldsta sonen vill ha körkort, bil och åka utomlands. Hur man nu får ihop det. Men jag förstår honom. Fast prio ett är väl ändå ett jobb ?!
Yngsta sonen vill ha massor av snö, för han vill köra skoter. Han åker förresten snart utomlands med en kompis och hans pappa. Lyckliga han!!

Till helgen får ungdomarna höst lov, så skönt för dem och för oss!! Maken åker nog ned till Fagervik ett par dagar medan jag jobbar.
På lördag är vi bjudna på fest i Svensbyn. Ska blir trevligt.

Nä, sängen väntar :-)

Inga kommentarer: