Ni tittar in hos en förvirrad mamma i sina bästa år!!

Så känner jag mig många gånger, förvirrad men vill väl o rör i många grytor.
Vill var en god mor, sambo o ändå hinna med mig själv.
Älskar livet men det har varit o är tungt av o till.
Så det är min vardag ni får följa....kul ibland o upp o ner ibland.




border="0" alt="räknare" />


besöksräknare

söndag 25 oktober 2009

Åter vintertid...

Detta är faktiskt en bild från förra hösten, i början av november 2008, då vi var på en långpromenad efter älven.
Idag har vi ställt om klockorna till vintertid och nu ska vi väl vänta in den långa vintern, känns lite splittrat, ska man längta eller??
Tiden före jul går ändå ganska fort, man har så mycket att stå i men januari och februari kan verkligen ha tunga dagar med mörker och kyla. Det gäller att tända mycket ljus.
Mars och april är underbara månader tycker jag.

Är inne i en trötthetsperiod, känner mig lite sliten. Detta väder gör också att jag kännt av lederna lite mer och det passar liksom inte till mitt jobb, som kan vara fysikt tungt vissa dagar, men, men, inte mycket att göra åt det.
Längtar efter en längre ledighet men det får bli till jul. Har tänkt vara ledig en vecka efter nyåret. Men hela mitt jag skriker, vill vara ledig nu!!!

Ska plocka ihop lite idag, tvätta (som vanligt) och dammsuga, sedan ska jag inte göra något mer denna dag mer än att kanske scrappa lite. Har lite uppdrag att göra.

Ha en skön söndag!!

1 kommentar:

Bibban sa...

Hej på dej, visst är det så, man längtar efter ledighet ibland. Jag blir lite ledig efter operationen av min fot och det ska faktiskt bli skööönt..Kram på dig i höstmörkret
Bibban