Ni tittar in hos en förvirrad mamma i sina bästa år!!

Så känner jag mig många gånger, förvirrad men vill väl o rör i många grytor.
Vill var en god mor, sambo o ändå hinna med mig själv.
Älskar livet men det har varit o är tungt av o till.
Så det är min vardag ni får följa....kul ibland o upp o ner ibland.




border="0" alt="räknare" />


besöksräknare

lördag 17 oktober 2009

Bröllopet 090919

Vi gifte oss i Öjebyns kyrka, en strålande septemberdag. Här har vi nu kommit ut som make och maka, brudparet Danielsson. (Här har jag lånat kort från mors kamera. Vi har fantastiska kort, tagit med systemkamera, men de ligger i makens dator)
Detta var en underbar stund, efter mycket planering, nervositet och väntan. Dessutom väntande nu en härligt rolig fest med vår familj, släktingar och vänner.

Öjeby kyrka är ju en kyrka med gamla anor, underbart vacker. Känner mig stolt att få stå här med min make som jag trivs så bra med och älskar så mycket.
Det var förstås mycket känslor som for igenom mig under vigsel, eftersom det har varit en tung period under några år, så att hålla tårarna borta gick förstås inte.
Men vigseln gick bra, solosången så underbart vacker (Vi hade valt Kärleken förde oss samman- Ulf Lundell- , För alltid -Sara Löfgren- och From this moment -Shania Twain-) och våra barn med oss framme vi altaret. Jag kände mig så lycklig. Jag vet att maken kände detsamma.

Här är vi vid bröllopet på Furuborg. Det var så vackert dukat i hösten tema. Maten var fantastiskt god. Vi var nog lite höga efter allt det underbara :-)

Dags att samarbeta vid bröllopstårtan. Det gick väl, så nu ska väl resten av livet också gå väl :-)
Vår kära värdinna hade ordnat bröllopstårtan. Hon är är fantastisk kvinna.

Dessa ljus i symbol av ett hjärta fick vi medan de sjöng en vacker sång, ja, då var det dags för tårar igen :-) Det hände några gånger denna kväll men det är väl så det ska vara när man är lycklig.

Kvällen blev lång med god mat, fantastiska telegram, tal, uppträdanden. Efter bröllopsvalsen blev det "klackarna i taket" , precis som vi önskade. Vi hade så roligt men det hade våra barn och gäster också.
Vi var så knäckta när vi kom hem. Tack alla som gjorde vår dag så underbar!!

Dagen därpå for vi på bröllopsresa till Rhodos men det tar jag en annan gång :-)

2 kommentarer:

Vera.m.fl sa...

OOOOH så fina ni var!! Hittar inte riktigt ord men... fint!! Förstår att det var känslosamt på mer än ett sätt.

Såg att du ska på scrapträffen imorn, dit vill jag oxå men det passar inte in i planeringen- tyvärr!! Längtar till jag får möjlighet att vara med på en träff, har bara varit på EN enda (har för mkt i mitt liv tror jag- MINA önskemål kommer inte i första hand)

Nåja, vi ses ju ändå imorn :)
KRAM

Anonym sa...

Äntligen!
Jag har längtat att få se kort ...och såååå fina ni var. Jag önskar jag hade kunnat vara på plats i kyrkan och kikat.

Njut nu av livet och ha det underbart! Hoppas vi ses snart =)

/ anna