Ni tittar in hos en förvirrad mamma i sina bästa år!!

Så känner jag mig många gånger, förvirrad men vill väl o rör i många grytor.
Vill var en god mor, sambo o ändå hinna med mig själv.
Älskar livet men det har varit o är tungt av o till.
Så det är min vardag ni får följa....kul ibland o upp o ner ibland.




border="0" alt="räknare" />


besöksräknare

fredag 30 oktober 2009

Ledg fredag inför allhelgona...Skönt!!

Detta är vad jag gillar med hösten. Myskvällar, god mat, tända ljus!! Så blir det ikväll.
Vi har bjudit över bästgrannarna på middag.

Idag fredag har min arbetsplats stängt, så jag passade på att flexa. Man får jobba om man vill, m en det kändes skönt att få en längre helg, speciellt eftersom jag varit sjuk och har ledvärk nu.
Huset är fullt med alla våra barn, fast de är ju på språng mer eller mindre. Det är ju halloween i helgen, så då gäller det att vara startberedd som förälder.

Ska strax och handla mat. Vi har redan varit på stan två varv, hämtat tjejerna från bussen och sedan handlat en jacka åt bonussonen. Herregud vad folk det var på stan. Man kan ju undra om det är Pite bornas nöje att gå där??

Har även skickat yngste sonen till Gran Canaria/Playa de Ingles, med en kompis och hans pappa. Vad härligt de ska ha det!!!

Sedan ikväll tänder vi nog en brasa och kryper ihop i soffan. Då är alla barn på språng. Bonussonen på data lan och de tre andra på fest.

Nä, nu måste jag åka och handla, suck!!

Inga kommentarer: