Ni tittar in hos en förvirrad mamma i sina bästa år!!

Så känner jag mig många gånger, förvirrad men vill väl o rör i många grytor.
Vill var en god mor, sambo o ändå hinna med mig själv.
Älskar livet men det har varit o är tungt av o till.
Så det är min vardag ni får följa....kul ibland o upp o ner ibland.




border="0" alt="räknare" />


besöksräknare

fredag 4 september 2009

Fredag morgon, härligt!!!

Söt gris från Läckö slott, i dessa svininfluensa tider :-)

Tänk, har snart arbetat tre veckor. Tiden går fort.
Det är dessutom bara två veckor kvar till bröllopet. Känns underbart att få min käre sambo till äkta hälft.

Alla tonåringar är nu i hemmet igen.
Yngste sonen, han var trött efter ett stort datalan hela förra helgen. Bonusdotter hade haft härliga dagar på Kebnekaise. Bra kämpat av henne, för det var mycket att gå. Äldste sonen kom hem måndag kväll, vi hämtade honom från Kallax. Det var så härligt att få krama honom.
Han har visat kort från Amsterdam, och han hade verkligen tagit seriösa kort, kunde nästan tro att det var jag bakom kameran. Dessutom hade han tagit kort på vackar svanar till mig, han vet att jag gillar djur och natur, sötungen.
Ja, som ni förstår är det inte svårt att älska dessa barn.

Denna helg är sista helgen med min sambo innan bröllopet, så det blir nog att mysa hela helgen.
Nästa helg är han med ett gäng från högskolan, hemliga DKSS. Så han lär jag inte få hem förrän på söndag hem, trött och slut ;-)

Vi har annars denna vecka fortsatt med bröllopsförberedelerna. Blivit sena kvällar. Ska välja musik till festen i helgen och leta upp ett par valser till.

Ha en skön helg.

Inga kommentarer: