Ni tittar in hos en förvirrad mamma i sina bästa år!!

Så känner jag mig många gånger, förvirrad men vill väl o rör i många grytor.
Vill var en god mor, sambo o ändå hinna med mig själv.
Älskar livet men det har varit o är tungt av o till.
Så det är min vardag ni får följa....kul ibland o upp o ner ibland.




border="0" alt="räknare" />


besöksräknare

onsdag 9 september 2009

090909

Tänk vad 090909, är ett häftigt datum egentligen. Skulle ha varit kul att gifta sig denna dag.
Nu blir det ju istället 090919, inte så dumt det heller.

Det har varit en blåsig dag idag, kapell, partytält och äpplen från trädet har yrt omkring här. Snart är det inga äpplen kvar på trädet

Känner mig seg, hoppas att det är bara trötthet, får inget gjort ikväll.

Sverige spelar mot Malta i fotboll men det verkar gå trögt, precis som jag själv känner det :-)

Längtar efter helgen. Men blir utan min blivande man i helgen. Han ska vara med sitt hemliga sällskap DKSS hela helgen här i Piteå. Så då får jag roa mig på egen hand, en lugn hemma helg med andra ord :-)

Inga kommentarer: