Ni tittar in hos en förvirrad mamma i sina bästa år!!

Så känner jag mig många gånger, förvirrad men vill väl o rör i många grytor.
Vill var en god mor, sambo o ändå hinna med mig själv.
Älskar livet men det har varit o är tungt av o till.
Så det är min vardag ni får följa....kul ibland o upp o ner ibland.




border="0" alt="räknare" />


besöksräknare

lördag 5 september 2009


Sitter inte vid min dator, så det blir lite gamla kort. Det fick bli på två av våra söta katter. Alla tre gillar att mysa bredvid varandra.

Igår var en kväll i lugnets tecken. Alltid lite trött på fredagkvällar, trots att jag vilade en stund på em igår.
Äldsta sonen är sjuk (förhoppningsvis ingen influensa). De två 17-åringarna skulle på fest, så det var bara vi tre hemma.
Vi åt middag hos bästgrannarna , börjar bli en vana :-). Sedan tog vi ett bad i deras spa. Spär på tröttheten kan jag säga...gäsp. Men det är så härligt att ligga där ute i spat och titta på månskenet.
Sedan gick vi över till oss och valde musik inför bröllopet.

Idag är det fortsatt bröllopsföreberedelser :-)

Inga kommentarer: