Ni tittar in hos en förvirrad mamma i sina bästa år!!

Så känner jag mig många gånger, förvirrad men vill väl o rör i många grytor.
Vill var en god mor, sambo o ändå hinna med mig själv.
Älskar livet men det har varit o är tungt av o till.
Så det är min vardag ni får följa....kul ibland o upp o ner ibland.




border="0" alt="räknare" />


besöksräknare

söndag 30 augusti 2009

Soliga söndag, igen


Tog en bild för ett par veckor sen, på våra underbart vackra äpplen och nu är de ännu rödare till färgen. Sensommar bild att njuta av.

Efter ett ständigt regnande igår, så skiner solen igen. Men det är väl så, efter regn kommer solsken.
Då är det sista dagen på vår barnfria helg, det har varit så lugnt, skönt och mysigt.
Yngste sonen var dock hem och åt middag med oss, hmm, störde oss i vår barnfria helg ;-) Nä, jag skojar, så klart att han fick komma hem och äta.


Våran yngsta katt Felix i trädgården, sitter och spanar ut mot vägen. Han är en riktigt gosig sötnos, sällan långt borta.

Igår kväll fortsatt bröllopsplaneringen. Vi satt och gjorde klart musiken i kyrkan, bröllopsmarscher, psalmer och solosånger. Tog sin tid att lyssna igenom på you tube. Men vi hade ju gott om tid igår :-)
Dessutom gjorde vi toast skagen och drack vitt vin till med tända ljus, en skön stämning på en härlig kväll.

Sommarfötter, gillar denna bild. Detta är verkligen sommar, på en varm strand i Timrå. Nu är det 10 månader till nästa gång, i Sverige i alla fall.
Bröllopsresa väntar :-) Vart får jag väl veta så småningom, hoppas jag ;-)

Nä, ska på scrap loppis, dammsuga och börja vänta hem barn. De två yngsta kommer ikväll. Äldsta sonen imorrn, jag längtar. Han har varit borta så länge.
Ibland är jag nog så kär i mina ungar, längtar ständigt efter dem, så det är bra att få träna så här.
Ett uppehåll då och då.

Ha en skön söndag, alla!

Inga kommentarer: