Ni tittar in hos en förvirrad mamma i sina bästa år!!

Så känner jag mig många gånger, förvirrad men vill väl o rör i många grytor.
Vill var en god mor, sambo o ändå hinna med mig själv.
Älskar livet men det har varit o är tungt av o till.
Så det är min vardag ni får följa....kul ibland o upp o ner ibland.




border="0" alt="räknare" />


besöksräknare

torsdag 17 september 2009

Det närmar sig....den stora bröllopsdagen!!


Känns helt underbart att den stora dagen snart är här. Men det har varit mycket att stå i.
Är nu ledig torsdag och fredag, och ska städa huset och packa för en vecka i ett varmt land :-)
Funderar om det är något jag har glömt att göra...
Vi lär ju bli gift ändå :-)

Solen lyser, som vanligt, skulle jag vilja säga. Det kommer någon regn skur ibland men sedan tittar den fram igen.
Nu har alla varit sjuka utom jag, peppar, peppar. Bonus dotter insjuknade i helgen och varit hemma igår och idag.
Fattar inte hur jag ska klara mig.
Ska i alla fall till frissan och färga håret idag, kolla på våra blommar vi ska ha till festen.

Sedan ska jag plantera något fint på min förra mans grav. Vackra höstblommor.
Hm, blev lite vemodig.

Det blir nog en känslosam vigsel, det har ju hänt en del i mitt liv de sista åren och att jag ändå kan känna en sådan här obeskrivlig lycka, känns så underbart. Visst kommer tunga stunder ibland men eftersom jag har det så bra ändå, så tar de stunderna inte över mitt liv.

En ljusglimt kom hem igår en stund, katten Gustav, sötnosen:-) Åt och sov en stund, sedan drog han nog till stallet igen.

Ha en härlig dag alla!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ett stort GRATTIS till giftermålet. Hoppas dagen blev underbar och att ni har det gött på varmare breddgrader =)
kram Anna