Ni tittar in hos en förvirrad mamma i sina bästa år!!

Så känner jag mig många gånger, förvirrad men vill väl o rör i många grytor.
Vill var en god mor, sambo o ändå hinna med mig själv.
Älskar livet men det har varit o är tungt av o till.
Så det är min vardag ni får följa....kul ibland o upp o ner ibland.




border="0" alt="räknare" />


besöksräknare

tisdag 28 juli 2009

Kalas och snart bilsemester :-)

Ja, vi hann ju en del första semesterveckan, bla var vi upp till Tårrajaur till min morbror. Lämnade ett regnigt Piteå och i Storforsen kom solen.
Yngste sonen övningskörde hela tiden. Men det är ju äldste sonen som måste ta sig i kragen och fixa körkortet, nu!!!

På ängen i Tårrajaur växer det mycket, i början av sommaren är det massor av smörbollar, även smörblommor och andra midsommar blommor. Sedan kommer de söta blåklockorna och de otroligt vackra vita blåklockorna. Ser inga sådana i Piteå.
Katten Gustav är hemma och hälsar på igen. Tar sig en tupplur med Felix. Sedan på kvällen drog han till stallet igen.
Nu är min äldste son fyllt 19 år!!! Kan knappt tro att det är sant. En underbar och älskvärd son är det. Här öppnar han sina presenter.
Han och en kompis åker till Amsterdam i augusti, på egen hand. Gissa vilket äventyr det ska bli. Är ju själv en resande person och rest sedan jag var 16 år, så jag vet hur kul det kommer att bli.
Fast jag lär väl ha fjärilar i magen, som vanligt!!
Alltid jordgubbstårta när det är sommar!!! Yngsta bonusdotter gjorde i princip hela tårtan.
Hon och pojkvännen har åkt hem idag till Timrå, det lär bli tomt utan dom. Men vi ses kanske en snabbis på onsdag, då vi ska sova i Fagervik.
Vi har ju haft huset fullt, så jag ska städa idag. Inte kul :-( Dessutom skiner solen för fullt, coh då är det inte kul att vara inne, fy.
Vill dock ha fint innan jag åker på semester, hatar att komma hem till ett ostädat hus.

Imorgon på em åker vi mot Västkusten, ska bli så kul med bilsemester.
Är uppvuxen med bilsemester, så jag älskar detta livet :-)

Ha en skön vecka. Vi är väl hemma nästa fredag. Kramis!!!

Inga kommentarer: