Ni tittar in hos en förvirrad mamma i sina bästa år!!

Så känner jag mig många gånger, förvirrad men vill väl o rör i många grytor.
Vill var en god mor, sambo o ändå hinna med mig själv.
Älskar livet men det har varit o är tungt av o till.
Så det är min vardag ni får följa....kul ibland o upp o ner ibland.




border="0" alt="räknare" />


besöksräknare

onsdag 15 juli 2009

Snart dags för ledighet...

...med sol och bad. Bara två dagar kvar :-)
Dagen började strålande med sol och 27 gr varmt. Sedan kom åskskur vid 14oo, sedan har det små regnat fram till kl 1800. Men det är fortfarande varmt.

Idag kom äldsta bonusdottern tillbaka, de andra syskonen är kvar i Haparanda. Henne har vi dock inte sett skymten av. Hon har varit på bio med yngsta sonen och sedan for hon till en kompis.

Här har vi haft middag med bror och familj. mina föräldrar, min sambos mor och tre vänner hos oss. Mycket trevlig kväll. Min sambo har wokat så gott.
Alla har nu lämnat huset utom min yngste son, så här är det lugnt och skönt.
Min sambo, äldste sonen, min bror och kompis for på puben. Dessa män ;-) De ska dock och jobba i morgon men de skulle visst ta sovmorgon...skulle tro det.
Själv kommer jag säkert att ha hur mycket helst att göra de två sista dagarna på jobbet. Brukar vara så.

Katten Gustav kom hem igår, sov en natt och drog antagligen tillbaka till stallet imorse. Rolig katt det där.

Ska lägga mig o läsa bok. Sov gott alla!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas du får en härlig ledighet!!
Såg, att ni varit på motortävling. Kankse ni dyker upp på Rallycross DM i Piteå på tisdag kväll. Första start 16.00 =) Jonas ska köra om bilen nu håller i helgens tävling i Kalix.

Ha en trevlig semester!
/ anna