Ni tittar in hos en förvirrad mamma i sina bästa år!!

Så känner jag mig många gånger, förvirrad men vill väl o rör i många grytor.
Vill var en god mor, sambo o ändå hinna med mig själv.
Älskar livet men det har varit o är tungt av o till.
Så det är min vardag ni får följa....kul ibland o upp o ner ibland.




border="0" alt="räknare" />


besöksräknare

måndag 25 oktober 2010

Veckan kommer att gå fort...

Det blev en mycket lyckad "grekisk afton" med hur mycket god mat som helst och god dryck. Så här välfylld med tallrikarna.

Lite bilder från maten.

Alla tog för sig med god aptit och jag kan lova att ingen gick hungrig från bordet :)

Här har vi lite nöjda matvännter. Vi drack även det goda grekiska ölen Mythos samt lite Ouzo =) När man gör så mycket god mat, så innebär det att man börjar redan dagen före och fortsätter dagen efteråt, men det är det värt.

Sedan ägnades kvällen åt triangelspel.

Söndagen hade vi ett fantastikt väder, så jag och maken tog en lång härlig promenad efter Pite älven =)

Denna arbetsvecka började med en heldag i Älvsbyn. Onsdag och torsdag är jag på Stroke kongress i Uppsala, sen är det fredag igen. Inte klokt eller hur?!

På fredag har jag dessutom fest med juntan. Men det är ju Halloween helg för ungdomarna, så det blir lugnt för mig.

Ha en bra arbetsvecka alla! eller hur nu eran vecka kan se ut!!

2 kommentarer:

japp sa...

Hallå.. härligt me gäster och mycket go mat å dryck. DU har mycket på g.. här blir det bara lugna helger, så gott de går.. OM jag nu inte jobbar förstås..de gör jag nästa helg.

Jodå, jag jobbar så lugnt de går.. gör de jag måste sen är de lugnt.
Men visst, man är trött iaf..jämt!

Hoppas du får en superfin helg och slipper vara ute så mycket i detta tråkväder..usch, vad de blåser å regnar. Nu ska jag jobba på, ha de gott.. kram Helén.

Bibban sa...

Åh ! grekisk mat är ljuvligt gott. Och ni ser ju ut att ha gott om den;)
KRAM