Ni tittar in hos en förvirrad mamma i sina bästa år!!

Så känner jag mig många gånger, förvirrad men vill väl o rör i många grytor.
Vill var en god mor, sambo o ändå hinna med mig själv.
Älskar livet men det har varit o är tungt av o till.
Så det är min vardag ni får följa....kul ibland o upp o ner ibland.




border="0" alt="räknare" />


besöksräknare

lördag 16 oktober 2010

Soliga lördag :)


I torsdags var det världens busväder, blåst, snö och regn om vartannat. Så nu ser det ut ungefär så här ute, tunt lager snö lite här och där.
Men fredag var det soligt och fint och så även idag med ca 2 plusgrader. Känner hur man blir glad när solen skiner.
Nu är äntligen två hektiska veckor på jobbet över, har legat sjukt efter på jobbet men i fredags hann jag äntligen nästan i kapp och det känns lugnare i själen nu. Jobbigt att vara så stressad.
Förra helgen var jag med bonusdotter, mor och en vännina på scrapbooking. Det var så roligt, sedan träffades vi i onsdags igen och scrappade med föreningen.
Igår var jag hembjuden till min kollega kuratorn. Även sjukgymnasten och en av läkarna var där. Vi åt så god mat, med god dryck till och hade så trevligt. Får gärna upprepas.

Äldsta bonusdottern hade klassfest här hemma, så jag lämnade maken ensam med gänget =) De övriga barnen for till en kompis i stan och såg film där. De sover alla över hos honom, så det blir väl att hämta hem dem idag =)
Maken har farit iväg för att hjäpa systersonen med att svetsa uti en traktorskopa, så det är bara jag, bonusdotter med pojkvän hemma. De har nog lagt sig igen, efter att de städat upp efter gårdagen. Så här är det lugnt och stilla hemma.

Ikväll ska vi ha middagsgäster, en gammal klasskompis till min man och hans fru. Ska bli så roligt.

Tro det eller ej, men jag kryper nog ned i sängen igen och vilar en stund. Känner mig fortfarande trött. Vilket lyx!!

Inga kommentarer: