Ni tittar in hos en förvirrad mamma i sina bästa år!!

Så känner jag mig många gånger, förvirrad men vill väl o rör i många grytor.
Vill var en god mor, sambo o ändå hinna med mig själv.
Älskar livet men det har varit o är tungt av o till.
Så det är min vardag ni får följa....kul ibland o upp o ner ibland.




border="0" alt="räknare" />


besöksräknare

fredag 8 oktober 2010

Fredagkväll...


Att katter kan slappna av vet vi väl, men jag slutar aldrig förundras. Dessa katter ger mig sådan ro, älskar att sitta och titta på dom när dom sover och de hittar alla möjliga ställen att sova på. HHär är det Felix som krypit in mellan två kuddar i soffan =).

Det är så härligt med fredagkväll och förresten, vilket kanonväder det varit idag med 15 grader varmt ute. Lovely!! Älskar när det är varmt ute och idag var det faktiskt bara 10 grader kallare än i skuggan på Kreta, det ni!!

Denne snygge man=min yngste son, klarade körkortet igår. Jag är så glad och stolt. Men det innebär ju också ett ansvar att ha körkort men jag tror han klarar det. Dessutom är det något kul eftersom han fortfarande har lite hjärtesorg :( .
Men jag är också tacksam för att jag slipper skjutsa lika mycket nu, när en av ungdomarna körkort. De får mer än gärna låna bilen :)
Till veckan börjar äldsta sonen att köra igen, han har haft ett uppehåll. Men nu är det dags!!
Han planerar dessutom att åka till Thailand snart, så det är ju bra om han fixat körkortet innan han åker.

Ikväll hade vi alla barnen hemma tills nu, vilket lyx. Trodde att de skulle vara hemma men då kommer yngste sonen och yngsta bonusdottern och säger: " Vi far snart" Typsikt, hahaha. Hur kunde jag tro att de skulle vara hemma en hel kväll.

Imorgon börjar scrappar helgen i Öjebyn, hur kul som helst. Om ni undrar vad scrapping är kan ni kolla in min andra blogg, http://sagapo-scrapbooking.blogspot.com/.
Så där blir jag hela helgen tillsammans med mor, yngsta bonusdotter och en vännina.

Ska nu fortsätta att njuta av fredagskvällen med ett glas rött :)

Inga kommentarer: