Ni tittar in hos en förvirrad mamma i sina bästa år!!

Så känner jag mig många gånger, förvirrad men vill väl o rör i många grytor.
Vill var en god mor, sambo o ändå hinna med mig själv.
Älskar livet men det har varit o är tungt av o till.
Så det är min vardag ni får följa....kul ibland o upp o ner ibland.




border="0" alt="räknare" />


besöksräknare

söndag 29 november 2009

Var är snön, denna snölösa 1:a advent??

Ja, idag är det då 1:a advent och snön lyser med sin frånvaro. Tänk att man kan längta efter snö, kom ihåg hur mycket snö det var förra februari. (se ovan)
Men man behöver inte vara orolig, nog kommer snön.
Idag var det i alla fall frost.

Helgen har varit lugn, ledig dag på fredag, då jag städade hela huset och tog fram advent. Fredag kväll hade vi två ungdomar på fest men de kom hem redan 0030. Skönt. Själva satt vi och mös i vårt städade hus, drack glögg och åt pepparkakor.
Lördag så myste vi hela kvällen också. Provade olika julöl :-) Ungdomar på språng hos kompisar förutom bonusdottern som hade kompiar här.

Söndag har också varit en skön dag utan stress, fast vi gjort nytta också. Har varit en snabbis på skyltsöndag men det var mest för att vi hade ärenden. Tänt ljus på pojkarnas pappas grav. Sedan har vi möblerat om i yngste sonens rum.

Nu ska vi dricka glögg med barnen.

Inga kommentarer: