Ni tittar in hos en förvirrad mamma i sina bästa år!!

Så känner jag mig många gånger, förvirrad men vill väl o rör i många grytor.
Vill var en god mor, sambo o ändå hinna med mig själv.
Älskar livet men det har varit o är tungt av o till.
Så det är min vardag ni får följa....kul ibland o upp o ner ibland.




border="0" alt="räknare" />


besöksräknare

tisdag 1 december 2009

Då var det vinter igen :-)

Nu har det äntligen kommit snö, ca 1 dm och förhoppningsvis ska den väl få ligga kvar. Det innebär dessutom att den äldsta katten Gustav flyttat hem igen från sitt sommar viste på stallet. Här är han i full fart med att tvätta den yngsta katten Felix, antingen Felix vill eller ej :-)

Sitter ensam hemma en vardag kväll för en gångs skull, så skönt. Maken och äldsta sonen är i verkstan och de två övriga barnen hos kompisar. Vad ska du göra, undrade de när de for allihopa. Bekymra er inte om det, sa jag. Jag kan nog roa mig själv :-) Dessutom njuta av lugnet!!

Till helgen kommer mina två bonusbarn för att gratta sin far och syster som fyller år i helgen. Dessutom kommer min svärföräldrar (fd egentligen) och hälsar på. Så i helgen är det full rulle. Tur att jag hann städa förra helgen.

Fick besvär med en spottkörtel idag, som svällde upp på halsen. Som tur är att man jobbar på vårdcentral, så jag fick rådet att min snälla kollega och doktor att äta sura karameller. Huh!! Men det var bra medicin, det öppnade upp och svullnaden gick ned. Där ser man.

Ha en skön kväll alla, det har jag.

Inga kommentarer: