Ni tittar in hos en förvirrad mamma i sina bästa år!!

Så känner jag mig många gånger, förvirrad men vill väl o rör i många grytor.
Vill var en god mor, sambo o ändå hinna med mig själv.
Älskar livet men det har varit o är tungt av o till.
Så det är min vardag ni får följa....kul ibland o upp o ner ibland.




border="0" alt="räknare" />


besöksräknare

onsdag 4 november 2009

Onsdagkväll och helgen närmar sig :-)

Veckorna går fort, alldeles för fort. Snart är det helg i gen.

Ja, det var ju Halloween förra helgen. Detta var tre av våra tonåringar som var på språng, två häxor ?! och en hippie. Detta var fredagkvällen och kul hade de. Tjejerna var dessutom på fest och klädde ut sig både fredag och lördag, våra partyprinsessor.

På söndag tog jag och maken en välbehövlig promenad, skönt att komma ut denna strålande söndag med flera plusgrader.
Först åkte vi till Lomtjärn, men tjärnen var frusen och vi såg inte en fågel. Tur att han hade med sig en "skata" ;-)

Annars brukar det vara mycket fåglar vid denna tjärn, som man ser från E:4an.

Området vid Lomtjärn är inte så stort, så då for vi sen och gick i Pitsund, vid Pite älven. Favorit i repris. Här gick vi precis för ett år sedan, den 1 november, men nu som äkta makar :-)

Som ni ser var det en alldeles fantastisk dag, som gjord för att vara ute och gå på tu man hand.

På fredag kommer min älskling hem, den yngste sonen, efter en vecka på Gran Canaria. Nu längtar jag efter honom.
På lördag ska jag ut med några tjejer. Söndag, kanske städdag ?!

1 kommentar:

Vera.m.fl sa...

Haha... nu var du allt bra elak med dig själv... "skata".. måste vara en ovanligt trevlig och söt skata isf :)

Förstår att du längtar efter sonen, det behöver inte gå många dagar innan längtan boar sig i kroppen!

Ha en trevlig helg och njut av ledigheten!

KRAM