Ni tittar in hos en förvirrad mamma i sina bästa år!!

Så känner jag mig många gånger, förvirrad men vill väl o rör i många grytor.
Vill var en god mor, sambo o ändå hinna med mig själv.
Älskar livet men det har varit o är tungt av o till.
Så det är min vardag ni får följa....kul ibland o upp o ner ibland.




border="0" alt="räknare" />


besöksräknare

söndag 15 november 2009

Regn och regn och plusgrader


Snön låg så fint som ett tunt täcke på marken och så kommer regnet. Det ska tydligen vara plusgrader i flera dagar, så då ryker väl det tunna snölagret, suck. Yngste sonen gråter nästan, han vill ju ut och testa sin skoter.

Det har varit en härlig helg. Igår var vi på en underbar musik show som lokala musiker i Piteå anordnat Great Gig. De hade dessutom bjudit in andra lokala duktiga musiker och spelade Queen låtar i 1, 5 h. De var fantastiska, som vanligt, ifjol spelade de David Bowie och förr fjol Pink Floyd. Min nya idol heter dessutom Micke Holm, en kille med fantastisk röst :-). Sedan var det ju 1200 i publiken som sedan minglade omkring i barerna och diskotek och vi hade en så skojig kväll. Träffade så många vänner.
Före showen så lagade vi mat med goda vänner här, alltid lika trevligt.

Idag har dagen gått i ett långsammare tempo ;-), men jag har i alla fall tvättat, dammsugit och gör just nu en skinkstek i ugn. Maken och äldste sonen ska och svetsa.

Älskar helger, skulle gärna få vara längre :-) Nu väntar åter en intensiv vecka. På lördag åker jag till Stockholm till lillebror med familj, och sedan ska ju jag och mitt team föreläsa på måndagen.
Maken åker till Göteborg på torsdag och jobbar och kommer nog hem på lördagen, så då går det några dagar utan att vi ses. Då får vi längta efter varandra istället

Ha en fortsatt skön söndag!!

Inga kommentarer: