Ni tittar in hos en förvirrad mamma i sina bästa år!!

Så känner jag mig många gånger, förvirrad men vill väl o rör i många grytor.
Vill var en god mor, sambo o ändå hinna med mig själv.
Älskar livet men det har varit o är tungt av o till.
Så det är min vardag ni får följa....kul ibland o upp o ner ibland.




border="0" alt="räknare" />


besöksräknare

torsdag 12 november 2009

En bra dag


En vacker bild från Storforsen.

Veckan har flugit iväg, som vanligt och det är fredag imorgon. Idag gick jag hem med lätta steg från jobbet, hade gjort all journalskrivning och intyg, väntelistan är inte så lång, så med andra ord, hopp om liv. Det har varit full huggning på jobbet hela tiden.
Dessutom har det gått åt mycket tid att förbereda när vi ska föreläsa i Stockholm snart. Mitt team ska föreläsa där om hur det är att få ett team att fungera på en liten vårdcentral.
Men idag var det så skönt att gå hem, dessutom är det ju som sagt var fredag i morrn :-).

Igår hade vi min makes äldsta syster från Stockholm med yngsta dottern på middag. De är här tillfälligt. Alltid lika kul att träffa dem.

Ikväll har vi ätit palt hos min mor och far, gissa om man blev mätt. Vi fick dessutom en jätte vacker julgrupp av mor, som hon har gjort.
Maken och bonusdottern är på körskolan på kurs inför övningskörningen. Det är "bara" 3:e gången för min man. Känns som att de suger pengar ur oss, tror nog att det två sista hade klarat det utan att ha han där. Kan ju räcka med en gång. Tycker verkligen synd om de föräldrar som har många barn (som vi) och en taskig ekonomi.

Ska surfa runt lite på nätet och kanske spela en kungen, det är allt jag känner för ikväll. Vill bara vara lat!!!

2 kommentarer:

Anna sa...

Haha, daniel är ju oiofs ettväldigt fint namn. Han får lägga fram sitt förslag till Linda:) Är allt bra med er? Vi är lite småkrassliga här, stefan har biverkningar från svin-sprutan och jag är i behov av sömn och minst 3 veckors utlandsvistelse! :)
kram!

sagapo sa...

Jo, det är bara bra med oss. Lite små förkylda. Jag tog ju sprutan för tre veckor sen och resten av familjen har tagit idag och har ont i sina armar ;-)
Visst, tre veckor utlands vistelse skulle sitta fint..ska bara skrapa fram vinsten :-)
Hälsa familjen. Kram