Ni tittar in hos en förvirrad mamma i sina bästa år!!

Så känner jag mig många gånger, förvirrad men vill väl o rör i många grytor.
Vill var en god mor, sambo o ändå hinna med mig själv.
Älskar livet men det har varit o är tungt av o till.
Så det är min vardag ni får följa....kul ibland o upp o ner ibland.




border="0" alt="räknare" />


besöksräknare

onsdag 25 november 2009

Var rädda om varandra!

Precis som våra tre kissekatter krypit ihop vill man krypa ihop med nära och kära, när man får höra tragiska saker, som att två syskon mist livet. Som lämnar nära och kära. Det blir sådan hjärtesorg och det tar sån tid att ta sig igenom det.
Känner mig så tacksam för dem som jag har runt omkring mig. Väntar nu bara på att maken ska komma hem tryggt, han är väl hemma vid midnatt. Kommer då från Göteborg. Längtar efter honom.

Själv har jag varit hos bror med familj i Täby från lördag till måndag morgon. Alltid roligt att träffa dem men oj vad det är aktiviteter när barnen är små. Det är full rulle hela tiden :-)
Sedan var jag på konferens och föreläste med mitt team, om vår team, hur vi jobbar med långvarig smärta på en liten vårdcentral. Vi höll på hela fm. Och det gick så bra :-)
På kvällen var jag och en kollega och åt på en fin liten italiensk restauran Mancini, mycket god mat, för att äta och fira att vi lyckades få fram vårt budskap.
Tisdag var vi kvar på konferensen och lyssnade på de övriga föreläsarna, alltid intressant att få höra nyheter och hur andra arbetar.

Ute är det fortfarande grått och trist men kanske det kommer snö nästa vecka, då de blir kallare igen.
Ska vara ledig på fredag, då ska här adventsstädas och pyntas. Längtar. Gillar advent.

Nä, ska nu hoppa i säng.

Ta vara på varandra och de små guldkornen i livet. Kram

Inga kommentarer: