Ni tittar in hos en förvirrad mamma i sina bästa år!!

Så känner jag mig många gånger, förvirrad men vill väl o rör i många grytor.
Vill var en god mor, sambo o ändå hinna med mig själv.
Älskar livet men det har varit o är tungt av o till.
Så det är min vardag ni får följa....kul ibland o upp o ner ibland.




border="0" alt="räknare" />


besöksräknare

lördag 13 juni 2009

Det har varit annat också under studentveckan...

Ja, som ni förstår så har det ju inte bara varit studentvecka, utan en hel del annat.
Det har varit en hel del planering för min sons studentvecka, matlagning och skyltpyssel
Denna gjorde jag kvällen när han var på bal. Blev så nöjd!! Han var så rund och go när han var ett år, oj, vad detta väcker mycket minnen.

Dessutom hade vi fest för alla som gick ut åk 9, på nationaldagen. Klädd och klar för avfärd till...

...blivande svärmor som fyllde 75 år den 10 juni. Men hon skulle till Uppsala och fira sin syster som fyllde 85 år, så först kalas innan klassfesten. Här sitter hon bredvid sin käre son. Vi åt så god smörgås tårta.

Här är jag och en gammal klasskompis på förfest på Kalles galna krog. Hmm, undrar om det beror på ägarna att det är en helt galen krog, skull tro det ;-).

Sedan hamnade vi på restaurang Nolia City. Här är två vänner från Pitholmstiden. Han till vänster är för övrigt far till min yngste sons flickvän. Han till höger är min "nallebjörn" genom alla år.

Dagen därpå fyllde jag år och hade kalas. Gissa om jag var trött söndagkväll, men det blev ju inte direkt någon vila sedan, för nu hade ju studentveckan BÖRJAT!!!
Man ska veta att man lever.

Men nu blir det lugnt i helgen. Vi ska på middag kl 1600. Min gamla svärmor/pojkarnas farmor är i stan och bjuder på mat hos mina föräldrar. Kul eller hur?! Så idag behöver jag inte planera något, hipp hipp hurra!!

Förutom att äldsta sonen var på språng, så hade vi ju två tonåringar till på språng. Så igår kväll satt vi här hemma och väntade på att de skulle komma hem. Yngste sonen ringde och sa att han sov hos tjejen, hämtade äldsta sonen vid 0230 och bonusdottern fick hämtning av fadern ännu senare. Så är det att vara tonårsförälder. Men vi får ju sova ut, vi behöver ju inte stiga upp för någon. (förutom katterna men då hoppar man ju i säng igen) Det känns så skönt!!!

Det är nu mulet ute och det blåser en hel del men det är ändå 15 gr varmt. Nä, nu ska jag krypa ned bredvid sambon :-)

Inga kommentarer: