Ni tittar in hos en förvirrad mamma i sina bästa år!!

Så känner jag mig många gånger, förvirrad men vill väl o rör i många grytor.
Vill var en god mor, sambo o ändå hinna med mig själv.
Älskar livet men det har varit o är tungt av o till.
Så det är min vardag ni får följa....kul ibland o upp o ner ibland.




border="0" alt="räknare" />


besöksräknare

söndag 14 juni 2009

Regnet det bara öser ner..

Ja idag blir det att vara inne, det känns dock inte så kallt ute, det är 13 gr varmt.

Tänkte bara visa vilken fin present jag fick av mina söner närjag fyllde år, gissa om tårarna kom fram. Det var en underbar present, det bästa man kan få. Att fotot är suddigt beror på mig, ska göra ett nytt försök senare.

Igår var en lugn kväll för samtliga. Vi drack lite vin, hälsade på lite vänner och myste i allmänhet. Yngste sonen for på data lan, äldste sonen for hos en kompis men kom hem tidigt. Bonusdottern for ut en sväng men var också hemma tidigt, så det kändes så skönt att ha koll på var alla barn var.
Det är ju påfrestande att vara tonårsförälder och alla är på språng åt olika håll, puh!! Jag mår som bäst att ha dem hemma, eller i alla fall veta var de är.

Idag ska jag tar reda på den ovikta tvättberget, som jag inte orkat med under veckan. Lite dammsugning blir det också, det var ju ett par veckor sedan :-)
Ska sätta på lite kaffe, övriga familjen sover, som vanligt.

Känns skönt att det regnar faktiskt och man kan vara inne med gott samvete :-)

Inga kommentarer: