Ni tittar in hos en förvirrad mamma i sina bästa år!!

Så känner jag mig många gånger, förvirrad men vill väl o rör i många grytor.
Vill var en god mor, sambo o ändå hinna med mig själv.
Älskar livet men det har varit o är tungt av o till.
Så det är min vardag ni får följa....kul ibland o upp o ner ibland.




border="0" alt="räknare" />


besöksräknare

söndag 7 juni 2009

Då fyller man 46 år :-)


Tänk vad tiden går, kändes nyss som att man var 16 år.
Var nämligen på klass fest igår med att åk 9:or som gick ut 1979. Det var riktigt kul att se dem. Det kom väl inte så många som vi trott men de som var där, hade nog riktigt kul.
Från min klass var vi 9 personer, eg 10 m en var tvungen att spela som trubadur på en fest.
Ska visa kort sen. Det väcker så många minnen, en sådan här fest. Många roliga och lite vemod, för min man som dog, är ju också en 63:a, och skulle ju ha varit med på denna fest.
For hem vid 0030.

Igår firade vi även min sambos mamma, som fyller 75 år den 10 juni och är "still going strong", en riktig krutkvinna. Känns skönt att se att livet är full rulle fast man blir äldre. Grattis Grattis!

Själv ska man ha kalas idag, och är väl inte så trött som jag trodde att jag skulle vara. Skönt!!
De sjöng förresten för mig på festen igår, riktigt snällt!!!

Det har regnat på morgonen, nu skiner solen och det är lite kallt ännu, bara 8 gr i skuggan.

Nä, ska sätta igång lite kaffe, sambon sover ännu och killarna sover borta.

Ha en skön söndag alla.

1 kommentar:

svartängel sa...

Grattis i efterskott:-) Hoppas att du hade en bra födelsedag...kram