Ni tittar in hos en förvirrad mamma i sina bästa år!!

Så känner jag mig många gånger, förvirrad men vill väl o rör i många grytor.
Vill var en god mor, sambo o ändå hinna med mig själv.
Älskar livet men det har varit o är tungt av o till.
Så det är min vardag ni får följa....kul ibland o upp o ner ibland.




border="0" alt="räknare" />


besöksräknare

fredag 3 februari 2012

Brrr...

Kallt ute idag, -29,5 gr och kallare ska det visst bli i helgen. Imorgon åker vi till Jokkmokk, och där blir det nog riktigt kallt. Men det är bara att klä sig.

För övrigt så har veckan gått fort, hunnit på föreläsning i Luleå om Samvetsstress. Precis vad många oss lider av. Mycket intressant.

Annars så går dagarna in i varandra. Har varit trött och somnat i soffan två kvällar, maken har inte alltid så rolig fru ;) Jag hoppas det ska bli bättre när det nu börjar bli ljusare, bara kylan ger sig.

Katterna håller sig inne och vår valp Douglas gör snabba besök ute, för det är så kallt under tassarna.

Äldsta dottern har skaffat sig en kattunge, Mysa. Det ska bli kul att få se den vid tillfälle :).

Ska nu hoppa i duschen. Det blir middag hos bästgrannen kl 18 =)

1 kommentar:

Zandra sa...

härligt med lite kyla :) hur var det i jokkmokk?