Ni tittar in hos en förvirrad mamma i sina bästa år!!

Så känner jag mig många gånger, förvirrad men vill väl o rör i många grytor.
Vill var en god mor, sambo o ändå hinna med mig själv.
Älskar livet men det har varit o är tungt av o till.
Så det är min vardag ni får följa....kul ibland o upp o ner ibland.




border="0" alt="räknare" />


besöksräknare

lördag 25 februari 2012

Vinter, skoter, friluftsliv

Snö har vi numera gott om. Det ska visst bli fint väder i helgen. Så imorgon blir det skoter dag =). Här är vi vid havet, Svartnäsudden för ett par helger sen.
Maken och yngsta dottern är i väg en sväng med skotern, sedan ska hon iväg med sina vänner en stund.


Douglas älskar att vara ute, busa i snön och här busar han med bästgrannen. Kan väl påstå att han har ett härligt liv. Får nästan vara med överallt.

Det har ju kommit snö inatt, så jag och maken har skottat. Medan han tog det sista, så har jag grävt en sol- och grill grop i ett av hörnen på tomten, där det är sol i princip hela dagen. Blev så bra. Har lagt ut renskinnen. Känns nästan som i fjällen.
Där kan man ju elda även på kvällen och mysa i mörkret =)

Ska dammsuga en snabbis, sedan ska jag och maken finlira med det sista i vår grop. Har även gjort en avlastningsyta där man kan ha mat som ska grillas.
Vilket ljuvligt liv vi har. Men vi är också en familj som älskar att vara ute.

Hoppas vintern får vara så här nu ett tag. Ser att det blir plusgrader till veckan och det vill vi inte riktigt ha ännu, för det förstör så mycket med snön. Men det är klart, lite plusgrader och minusgrader sen, då blir föret perfekt =)

Äldsta sonen är med några kompisar i Amsterdam. Han ringde igår och de har det bara bra. Lite småkyligt där, så han hade köpt sig två varma tröjor. Kanske skönt med en paus från Malta.
Ska bli så roligt att hälsa på dom i vår =)

Hoppas alla har det lika skönt som oss. (Enda minus är våra segdragna förkylningar, men inte ens det kan ta bort mitt goda humör idag.)

Inga kommentarer: