Ni tittar in hos en förvirrad mamma i sina bästa år!!

Så känner jag mig många gånger, förvirrad men vill väl o rör i många grytor.
Vill var en god mor, sambo o ändå hinna med mig själv.
Älskar livet men det har varit o är tungt av o till.
Så det är min vardag ni får följa....kul ibland o upp o ner ibland.




border="0" alt="räknare" />


besöksräknare

lördag 28 januari 2012

Sköna helg!!

Sköna helg, känns underbart att få vara ledig. Veckorna bara springer iväg och snart är vi inne i februari. Sedan mars, då kommer sönerna hem och hälsar på =)

Hade ju så stort tänkt komma igång med träningen men ryggen har spökat och mina leder har värkt, så det har mest blivit promenader. Tycker ju om promenader men skulle vilja komma igång med något. Simma går tyvärr inte, för då börjar mitt högra knä krångla.

Idag blir det scrapbooking hela dagen, sedan en lugn kväll.

Det är bara jag, som vanligt, uppe och så valpen Douglas och våra tre katter uppe. Eftersom det är kyligt ute, -14 gr, så går de inte gärna ut idag. Maken får roa sig med djuren idag medan vi är borta.

Redan ljust ute, känns ljuvligt. Längtar efter ljuset, om än det är mysigt med mörker men det får vara någon måtta.

Ha en skön helg!!

Inga kommentarer: