Ni tittar in hos en förvirrad mamma i sina bästa år!!

Så känner jag mig många gånger, förvirrad men vill väl o rör i många grytor.
Vill var en god mor, sambo o ändå hinna med mig själv.
Älskar livet men det har varit o är tungt av o till.
Så det är min vardag ni får följa....kul ibland o upp o ner ibland.




border="0" alt="räknare" />


besöksräknare

tisdag 7 februari 2012

Bra initiativ =)

Jag försöker källsortera men jag kan väl erkänna att jag/vi inte är bäst på det. Slarvar en hel del. Men nu har MSSK, sportföreningen här i Munksund kommit med ett mycket bra initiativ.


Munksund Skuthamn SK

En dag i veckan kommer de och hämtar vår källsortering, för 50 kr i månaden. Istället för att 100 personer far till källsorteringsstationerna, far ett släp. Mycket bra!! Gillar kreativa föreningar. Så nu ska jag skärpa mig och sortera riktigt bra =)

Kall dag -26, en snabbis ut med hunden kan jag ju säga men jag saknar morgon promenaderna.
Dessutom är jag och maken dunderförkylda, som yngsta dottern, som antagligen smittat ned oss. Men det var länge sen jag var sjuk, så det var väl min tur.

Längtar efter mildare väder, kylan suger musten ur mig.

Ha en bra vecka alla!!

Inga kommentarer: