Ni tittar in hos en förvirrad mamma i sina bästa år!!

Så känner jag mig många gånger, förvirrad men vill väl o rör i många grytor.
Vill var en god mor, sambo o ändå hinna med mig själv.
Älskar livet men det har varit o är tungt av o till.
Så det är min vardag ni får följa....kul ibland o upp o ner ibland.




border="0" alt="räknare" />


besöksräknare

torsdag 17 november 2011

Rotation av garderober

Har man inte att göra, så ser man till att ha att göra =)
Eftersom vi nu är tre igen, så måste vi rotera lite innehåll i garderober, för jag hann ju göra om lite, eller ganska mycket faktiskt. Men ikväll har jag och yngsta dottern varit duktiga och flyttat runt, så nu är det mesta på rätt plats =)

Ja, det är spännande med flyttande ungdomar ;).
Största skillnaden, när vi bara var på två, att tvättkorgen blev aldrig full, tvättmaskinen stod stilla flera dagar på raken =), diskmaskinen tog två dagar att fylla, bara mitt badlakan i badrummet. Maken och döttrarna har alltid tagit sina badlakan till sina rum, av någon anledning.
Kan väl säga att det genast är mer tvätt i tvättkorgen igen ;)

Ska erkänna en sak, det känns riktigt skönt att ha en ungdom i huset igen. Genast mer liv =). Trevlig liv =)

Hon sover dock hos en tjejkompis i natt, då hennes pappa skulle bli borta till imorgon. Är så kul när de har sina tjejkompisar. På lördag ska de båda vara hundvakt, när vi är på fest. Då ska de laga mat och sköta hundar.

Känner mig tillfreds. Ha det så gott.

Inga kommentarer: