Ni tittar in hos en förvirrad mamma i sina bästa år!!

Så känner jag mig många gånger, förvirrad men vill väl o rör i många grytor.
Vill var en god mor, sambo o ändå hinna med mig själv.
Älskar livet men det har varit o är tungt av o till.
Så det är min vardag ni får följa....kul ibland o upp o ner ibland.




border="0" alt="räknare" />


besöksräknare

fredag 11 november 2011

111111, magiskt datum

Vilken ljuvlig dag idag, 11 november 2011. Känns magiskt. Häftigt att gifta sig denna dag, kl 1111.
Jag och valpen hade det i alla fall magiskt, strålande sol, kände hur den värmde när vi gick efter Kärlekstigen vid älven. Bara maken fattades =) Han jobbade.

Denna stig från Munksund till Klubbgärdet är helt fantastiks, tänk vad många som satt ned sina fötter efter denna stig. Så även Douglas som kommer med full fart.

Älven är långt ifrån frusen, känns konstigt att vi ska köra skoter där i vinter. Det är så fridfullt och vackert.

Det är spännande med vatten.

Solen lyster för fullt och det är svårt att ta in att vi är nästan i mitten av november, med detta underbara väder.


Här har man promenerat många gånger, cyklat många gånger hem från PDOL. Älskar denna vackra promenad stig. Man kan även springa efter den och den leder till springspår. Vi bor på ett fantastiskt ställe.

Flexade ut idag, så maken kunde jobba lite.

Lagat god mat ikväll och bästgrannarna kom och åt, fläskfile toppad med feta ost och pesto samt broccoligratäng till =) Mycket gott.
Sedan kortspel. Nu spabad.

Åter igen, ha en skön helg! Jag och maken njuter av vårt nya liv!

Inga kommentarer: