Ni tittar in hos en förvirrad mamma i sina bästa år!!

Så känner jag mig många gånger, förvirrad men vill väl o rör i många grytor.
Vill var en god mor, sambo o ändå hinna med mig själv.
Älskar livet men det har varit o är tungt av o till.
Så det är min vardag ni får följa....kul ibland o upp o ner ibland.




border="0" alt="räknare" />


besöksräknare

onsdag 31 augusti 2011

Sommarens sista dag


Idag är det sista augusti, dvs sommarens sista dag. Känns lite vemodigt. Men vi har haft en underbar sommar, varm och solig, nästan inget regn. Antagligen bästa vädret i Sverige.
Vi har varit hemma mycket men hann även på en veckas semester, precis som vi ville ha det.
Jag har tom badat i sommar, nåja, doppat mig :)

höst

Imorgon börjar hösten, 1 september, så snart börjar det bli kyliga i luften, ännu fuktigare än vi har det nu, mer dagg i gräset och det är långt till nästa sommar.
Vintern kommer, och vi börjar längta efter den härliga vårvintern. Ja, även detta år ska vi klara.

Hemma går det upp och ned som vanligt, och vi är lite slitna. Längtar efter ro. Men jag vet att den kommer.
Så nu ska jag njuta av höstmörkret, tända ljus, pyssla på här hemma och ta vara på den underbara tid vi har här varje dag.

Var rädd om varandra.

PS Får ej bort understrykningen, följde antagligen med bilden :)

Inga kommentarer: