Ni tittar in hos en förvirrad mamma i sina bästa år!!

Så känner jag mig många gånger, förvirrad men vill väl o rör i många grytor.
Vill var en god mor, sambo o ändå hinna med mig själv.
Älskar livet men det har varit o är tungt av o till.
Så det är min vardag ni får följa....kul ibland o upp o ner ibland.




border="0" alt="räknare" />


besöksräknare

lördag 3 september 2011

Grå lördag

Hösten närmar sig...


Vaknade imorse, då regnade det. Nu har det slutat men det är grått ute. Katterna kom in från det blöta och ligger nu här bredvid mig, mätta och belåtna.
Resten av familjen sover. Yngste sonen och äldsta bonusdottern var ut igår och roade sig. Äldste sonen på datalan på Pite Havsbad i helgen. Yngsta bonusdottern är hos sin pojkvän.

Det är nog bara jag som är pigg, för jag somnade redan igår kl 2130, då det blev inte så mycket till fredagsmys. Men jag har varit så trött denna vecka. Huvudet behövde vila.

Hösten är här, men det skulle bli varmare några dagar igen, så sensommaren kämpar på. Men för mig kvittar det. Det får gärna bli en mild höst, klar luft och härliga höstfärger.

Längtar efter mina ljuslyktor som snart ska fram, när vi höststädat på tomten. En riktig mysfaktor för mig.
Min man gillar också ljus. Minns så väl när vi började att träffas. Då tände han alltid ljus och det gör han fortfarande :) Både han och jag gillar att ta det lugnt och njuta av varandras närvaro.

Snart har vi vår bröllops dag, den 19 september. Två år redan. Trots att vårt liv här hemma inte alltid är lätt, så tappar vi inte vår kärlek för varandra. Det kommer vi att ha med oss när vi en gång bor själva, utan våra ungdomar.

Ikväll blir det grillning igen, vi får väl passa på så länge vi inte är insnöade ;) Ska göra färskpotatis i ugnen. Det brukar bli så gott.

Ha en skön helg alla!

Inga kommentarer: