Ni tittar in hos en förvirrad mamma i sina bästa år!!

Så känner jag mig många gånger, förvirrad men vill väl o rör i många grytor.
Vill var en god mor, sambo o ändå hinna med mig själv.
Älskar livet men det har varit o är tungt av o till.
Så det är min vardag ni får följa....kul ibland o upp o ner ibland.




border="0" alt="räknare" />


besöksräknare

torsdag 30 september 2010

Livet rullar vidare...

Hösten är verkligen här nu, soliga, vackra dagar med frostiga nätter. Har hunnit skrapa bilen två gånger denna vecka. Hösten förbereder oss för vintern.
Tycker att det känns jobbigt att det blir allt mörkare. Då gäller det att försöka hitta mysfaktorn inomhus.

Denna vecka har också gått med ljusets hastighet. Maken for bort i tisdags och kommer först hem imorgon. Längtar efter honom, som en tok :) Han har bonussonen med sig, som ska vara med oss i helgen. Kan tänka mig att fadern är glad att han följer med.

I veckan hade jag tänkt hinna så mycket, som vanligt men det blev väl inte så. Var på scrapkväll i tisdags. Igår sorterade jag bla papper. Inte så kul men nödvändigt. Visade killarna hur de skapar ordning i sina pärmar.
Äldste sonen och yngste bonusdottern har varit och tränat idag. Vi åt mat och sedan åkte vi på tjejkväll :)
Vi gick en sväng bonusdottern och jag, killarna drog. Sedan for jag hem. Bonusdottern stannade kvar, ska gå en sväng med äldste bonusdottern. Ska hämta dom sen

I helgen ska jag städa förrådet. Måste bara ha lite bärhjälp :) . Just nu hittar vi inget där. Är inte städat sedan förra hösten.
På söndag ska bryggorna tas upp ur båthamnen men det får karlarna i huset fixa plus min far.
Vi har dock inte haft ned någon båt denna sommar.

Nä, ska surfa runt lite på datorn och kanske plocka ihop lite i köket.
Härligt med fredag imorrn. Ha en skön helg!

Inga kommentarer: